keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Mediakurssi päättyy

Olen siis tehnyt tänne blogiin äidinkielen mediakurssia. Tämä oli myös ihan ensimmäinen blogini, mitä olen koskaan tehnyt. Olen kurssin aikana jopa oppinut ehkä hiukan enemmän myös käyttämään tietokonetta! Kurssin vierailut olivat todella antavia ja tiedän nyt paljon enemmän esimerkiksi journalismista. Kirjoittajana olen myös kurssin aikana kehittynyt. Olen myös useiden keskustelu ja vierailu kertojen jälkeen oppinut katsomaan ja lukemaan uutisia täysin erilaisella tavalla. Sain myös kurssin aikana itselleni uusia näkökulmia sosiaalistamediaa kohtaan. Valokuvaamista tuli myös tehtyä paljon kurssin aikana, niin siinäkin on taidot varmasti kehittyneet ( varsinkin kun mukanani oli kerran ystävä, joka valokuvaa paljon ja kertoi mistä suunnasta valo on otollisinta kuvan kannalta). Tämä kurssi oli siis tässä. Saattaa olla, että kirjoittelen tänne vielä jotain, mutta en lupaa mitään. Kaikille tämän lukijoille hyvää ja aurinkoista kesää!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti